Макарівський архівний сектор

архівного відділу Бучанської райдержадміністрації
Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2014 рік


Архівний відділ, виконуючи завдання Плану розвитку архівної справи на 2014 рік, досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності.

1. Основні організаційні заходи архівних установ

Підготовлено проект, на основі якого прийняте 1 розпорядження тимчасово виконуючого обов’язки голови адміністрації від 07.11.2014 №563 «Про погодження номенклатур справ, науково-технічне опрацювання і передавання документів установ району в архівний відділ райдержадміністрації в 2015 році».

Здійснено наступні заходи щодо виконання розпорядження від 07.11.2014 №563 «Про погодження номенклатур справ, науково-технічне опрацювання і передавання документів установ району в архівний відділ райдержадміністрації в 2015 році» та аналогічного розпорядження на 2014 рік:

- в 11 установ складено і надіслано листи про науково-технічне опрацювання та передавання документів на зберігання, в 1 – про подання на схвалення номенклатури справ в 2015 році;

- протягом року складено і надіслано 5 юридичним особам 9 нагадувань про порушення термінів передавання документів на зберігання.

На виконання Закону України від 10.07.2010 №2487-VІ «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних міських голів» архівним відділом прийнято на зберігання 2 пакети та 1 коробку з виборчими бюлетенями, контрольними талонами, 3 пакети зі списками виборців від Червонослобідської та Чорногородської сільських виборчих комісій з проміжних виборів депутатів сільських рад 2014 року та від Забуянської сільської виборчої комісії з позачергових виборів сільського голови 2013 року, 2 справи з особового складу Забуянської сільської виборчої комісії з позачергових виборів сільського голови 2013 року, 40 справ тимчасового зберігання Забуянської, Людвинівської, Новосілківської, Червонослобідської, Чорногородської, Юрівської сільських виборчих комісій з проміжних виборів депутатів сільських рад 2012-2014 років та позачергових виборів сільського голови 2013 року.

На виконання Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 5 травня 2011 р. №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», розпорядження голови Макарівської районної державної адміністрації від 12.05.2011 №770 «Про організацію в Макарівській райдержадміністрації роботи щодо доступу до публічної інформації», наказу начальника архівного відділу від 01.06.2013 №03 «Про доступ до публічної інформації» протягом року архівним відділом прийнято 4 запити на інформацію та підготовлено і передано запитувачам інформації у встановлені Законом терміни відповіді на запити. 3 запити надійшли від громадян через Макарівську районну державну адміністрацію, 1 – від громадянина поштою. Всі запити стосувалися отримання архівної інформації.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 р. №468 «Про деякі питання реєстрації заповітів у Спадковому реєстрі» в архівному відділі виявлено в облікованих справах, що внесені до опису №3 справ постійного зберігання архівного фонду №69 «Макарівська селищна рада та її виконавчий комітет», 43 заповіти за 1948, 1950, 1955-1960 роки, посвідчені посадовими особами Макарівської селищної Ради депутатів трудящих Макарівського району Київської області. Відомості про виявлені заповіти внесені в бланки заяв про реєстрацію архівних заповітів та надіслані в Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України для реєстрації Спадковому реєстрі. Протягом 2014 року з Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України отримано 43 витяги про реєстрацію заповітів, що зберігаються в архівному відділі, у Спадковому реєстрі.

На виконання наказу Міністерства юстиції України від 25.04.2014 №692/5 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань архівної справи» видано наказ начальника архівного відділу від 18.08.2014 №04 «Про внесення змін до наказу начальника архівного відділу від 23.07.2013 №08 «Про затвердження Положення про експертну комісію архівного відділу Макарівської районної державної адміністрації Київської області».

На виконання розпорядження голови Макарівської райдержадміністрації «Про погодження номенклатур справ, науково-технічне опрацювання і передавання документів установ району в архівний відділ райдержадміністрації» в 2010-2013 роках складено та надіслано 31 нагадування 13 установам списку №1, 2 - сільським виборчим комісіям про порушення термінів графіка передавання документів на зберігання (в результаті – 6 установ та 2 комісії передали документи на зберігання, в 1 установі завершується науково-технічне опрацювання документів).

В 16 установ надіслано листи про передавання в архівний відділ документів постійного зберігання, що були залишені в користування, та терміни зберігання яких в архівних підрозділах закінчилися.

В Макарівську районну державну адміністрацію надіслано пропозиції до проектів річного та квартальних планів роботи адміністрації, 1 лист керівникові апарату про проект розпорядження голови.

19.12.2013 взято участь у засіданні №12 колегії Макарівської районної державної адміністрації, де заслухано питання «Про стан науково-технічного опрацювання і передавання документів установ району на державне зберігання в архівний відділ Макарівської райдержадміністрації в 2013 році». Надано доручення голови адміністрації керівникам установ, що включені в графіки передавання документів в 2010-2013 роках, про завершення науково-технічного опрацювання документів установ, підприємств та забезпечення передавання зазначених документів на зберігання в архівний відділ до 24.01.2014.

23.12.2013 взято участь в нараді керівників установ району при голові Макарівської районної державної адміністрації, де заслухано інформацію начальника архівного відділу «Про стан науково-технічного опрацювання і передавання документів установ району на постійне зберігання в архівний відділ Макарівської райдержадміністрації в 2013 році».

В архівному відділі є платні послуги. За них в 2014 році придбано для котельні архівного відділу лічильник газу (789 грн.) та встановлено його, закуплено канцтовари (500 грн.), проводилися заправки та ремонти картриджів принтерів, ксерокса (1250 грн.), проводилася оплата за централізовану охорону архівного відділу (3600 грн.), за обслуговування газовим господарством (178,75 грн.), за забезпечення функціонування веб-сайту архівного відділу Макарівської райдержадміністрації (660 грн.), за перевірку з видачею відповідних актів димових та вентиляційних каналів, кратності повітрообміну, спрацювання системи сигналізації довибухових концентрацій газу в котельні архівного відділу (1111,07 грн.).

Протягом 2014 року веб-сайт архівного відділу Макарівської райдержадміністрації систематично наповнювався новою інформацією, вносилися зміни тощо в розділах: нормативна база, діяльність, послуги, список фондів, наші новини, статистика (всього підготовлено 95 файлів з інформацією). Постійно оновлювалася інформація в рубриці «Поточна діяльність» (висвітлена 331 подія).

На офіційному веб-сайті Макарівської районної державної адміністрації в 2014 році щомісяця розміщувалася інформація з архівних документів, що стосуються визначних подій в житті району, підприємств, установ і організацій, «Один день в історії району» (всього подано 400 подій); в розділі «Новини» на головній сторінці розміщувалася 21 інформація: 14 – про проведення архівним відділом перевірок роботи архівних підрозділів, служб діловодства установ, 2 - про проведення в архівному відділі он-лайн виставок документів; 3 – про приймання на зберігання в архівний відділ бюлетенів та списків виборців з проміжних виборів депутатів сільських рад та позачергових виборів сільського голови, 2 – інформаційні повідомлення, надані Державним архівом Київської області (всього подано інформації об’ємом 920 кбайт).

В 2014 році підготовлено для Державного архіву Київської області інформацію про архівний відділ Макарівської районної державної адміністрації для путівника «Архівні установи Київської області».

2. Забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду та державний облік документів НАФ

У центрі уваги архівного відділу залишалися питання забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду, створення належних умов їх зберігання.

На виконання наказу директора Державного архіву Київської області від 22.08.2012 №60 «Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах» представником служби Державного пожежного нагляду 13.06.2014 було проведено огляд стану пожежної безпеки приміщення архівного відділу. Відповідно до наказу начальника архівного відділу Макарівської райдержадміністрації від 26.06.2013 №04 «Про облік вогнегасників» начальником відділу щомісяця здійснювався огляд вогнегасників та вносилися відповідні записи в журнал обліку вогнегасників. Всього здійснено в журналі протягом 2014 року 24 записи.

В архівному відділі станом на 01.01.2015 зберігається 33442 од. зб. постійного зберігання та 161 од. зб. з особового складу 148 архівних фондів.

Загальна площа архівосховища складає 50 кв. м., протяжність стелажного обладнання – 336 м, ступінь заповнення стелажного обладнання – 95 %.

В архівному відділі в 2014 році проведено наступні заходи щодо поліпшення умов зберігання документів, оптимального розміщення в архівосховищі, контролю за наявністю та фізичним станом документів:

  • Проведено ремонт 52 аркушів в документах.
  • Підшито 6 справ.
  • Закартоновано 992 справи.
  • Перевірено наявність та фізичний стан 3957 од.зб. (9 фондів).
  • Знепилено 378 коробок, що становить 113,4 п.м.
  • Виготовлено та замінено 189 ярликів на коробках з документами.
  • Перекартоновано в результаті проведення перевіряння наявності та стану справ фондів 2997 справ 3 архівних фондів.
  • Складено 9 аркушів та 9 актів перевіряння наявності та стану справ фондів.
  • Складено 1 акт та 1 довідку про виявлення документів, що не стосуються даного фонду (фонд № 42).
  • Складено 1 акт про технічні помилки в облікових документах фонду №69.
  • Складено 1 акт про виявлення документів фонду № 69.
  • З метою оптимального розміщення документів в архівосховищі переміщено 42 коробки з документами 15 архівних фондів.
  • Внесено зміни в 3 картки обліку стану справ архівних фондів.
  • Внесено 10 записів в книгу обліку стану справ архівних фондів.
  • Внесено зміни в 1 картку обліку невиявлених документів фонду №69, перескладено відповідно до Правил роботи архівних установ України (2013) 2 картки обліку невиявлених документів фондів №№4, 19.
  • Зашифровано 995 справ постійного зберігання, 2 справи з особового складу, 40 справ тимчасового зберігання, перешифровано 1 справу.
  • Оформлено обкладинки 9 справ, в ході експертизи цінності документів на договірних засадах оформлено обкладинки 146 справ.
  • Оформлено 3 титульних аркуші та 9 засвідчувальних написів в справах; в ході експертизи цінності документів на договірних засадах оформлено 116 титульних аркушів та 116 засвідчувальних написів.
  • Пронумеровано 203 аркуші, перенумеровано 385 аркушів; в ході експертизи цінності документів на договірних засадах пронумеровано 3125 аркушів, перенумеровано – 15 аркушів, перевірено нумерацію – 144 аркуші.
  • Проставлено штампи для шифрування на 8 справах. В ході експертизи цінності документів на договірних засадах проставлено штампи для шифрування на 104 справах.
  • В ході експертизи цінності документів на договірних засадах складено 8 аркушів внутрішніх описів на 29 заголовків.
  • В ході експертизи цінності документів на договірних засадах підшито 101 справу.
  • Перевірено перед прийманням на постійне зберігання 984 справи.
  • Внесено в Список фондів, книги обліку надходжень документів на постійне зберігання, на зберігання документів з особового складу, тимчасового зберігання, обліку вибуття документів з архіву, книгу обліку стану справ фондів річні підсумкові записи.
  • Внесено 61 запис в книгу обліку надходжень документів на постійне зберігання.
  • Внесено 1 запис в книгу обліку надходжень документів з особового складу на зберігання..
  • Внесено 9 записів в книгу обліку надходжень та вибуття документів тимчасового зберігання, з них 9 записів про надходження документів.
  • Внесено доповнення в 42 справи фондів.
  • Оформлено 46 справ фондів: прошито 1 справу, пронумеровано 467 аркушів, складено 12 аркушів внутрішнього опису на 226 заголовків.
  • Внесено доповнення в 57 карток фондів – здійснено 64 записи. Складено 38 карток фонду для централізованого державного обліку документів НАФ, перескладено відповідно до Правил роботи архівних установ України (2013) 52 картки фонду для централізованого державного обліку документів.
  • Складено Відомості про зміни у складі та обсязі фондів на 01.01.2014 на 27 фондів.
  • Внесено зміни в паспорт архівосховища по 36 фондах (здійснено 62 записи). Перескладено паспорт архіву станом на 01.01.2014.
  • Складено 1 аркуш фонду, перескладено відповідно до Правил роботи архівних установ України (2013) 24 аркуші фондів. Внесено зміни в 56 аркушів фондів.
  • Внесено 24 записи в журнал обліку вогнегасників.
  • Щомісяця проводився в сховищі санітарний день.
  • В списку справ архівного відділу Макарівської райдержадміністрації, що знаходяться в розшуку, які складалися станом на 01.01.2011, з урахуванням змін, що відбулися станом на 01.01.2014, значилися 134 справи 43 фондів. Протягом року під час виявлення архівних заповітів виявлено у фонді №69 1 справу опису №3, що перебувала в розшуку. Станом на 01.01.2015 в списку справ, що знаходяться в розшуку, значаться 133 справи 43 фондів.

3. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів НАФ

Протягом 2014 року за 4 справами фонду № 69 складено та систематизовано 736 каталожних карток на управлінську документацію. З них: тематичних – 116 (про виділення земельних ділянок установам, утворення, ліквідацію, оформлення права власності установ, найменування вулиць тощо) та тематичних іменних – 620 (про землекористування громадян на території Макарівської селищної ради).

В 2014 році розпочато роботу зі створення електронного каталогу на офіційному веб-сайті архівного відділу, протягом року до каталогу введено до 14471 картку предметно-тематичного каталогу.

В 2014 році розпочато роботу зі створення електронних описів справ та внесення їх в пошукову систему на офіційному веб-сайті архівного відділу. Протягом року до пошукової системи введено 2 електронні описи №1 фондів №91 «Садки-Строївська сільська Рада депутатів трудящих та її виконавчий комітет» на 22 справи за 1945-1959 роки та № 266 «Макарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» на 163 справи за 1990-2007 роки. Всього внесено 2 описи на 185 справ.

4. Формування Національного архівного фонду. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій

Протягом 2014 року архівним відділом здійснювалися заходи щодо поповнення Національного архівного фонду документами НАФ.

В архівний відділ в 2014 році на постійне зберігання прийнято 36 частин фондів, 995 справ управлінської документації постійного зберігання. З них: за новими розділами описів – 709 справ від Забуянської, Людвинівської, Новосілківської, Червонослобідської, Чорногородської, Юрівської сільських виборчих комісій, Державної податкової інспекції у Макарівському районі, відділу статистики у Макарівському районі, Макарівського районного комітету профспілки працівників агропромислового комплексу, Бишівської, Борівської, Вільнянської, Забуянської, Козичанської, Комарівської, Липівської, Людвинівської, Мостищанської, Новосілківської, Опачицької, Пашківської, Плахтянської, Рожівської, Ситняківської, Ясногородської сільських рад; 283 справи, що були внесені в описи раніше і залишені в установах для тимчасового зберігання та використання, та терміни зберігання яких в архівних підрозділах завершилися, від 31 установ району; 3 справи постійного зберігання передано від Плахтянської сільської ради, Мостищенської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів та Державного підприємства «Макарівське лісове господарство» і внесено в описи під літерними номерами. Прийнято на зберігання 2 справи з особового складу Забуянської сільської виборчої комісії з позачергових виборів Забуянського сільського голови.

На розгляд ЕПК Державного архіву Київської області подано та в результаті схвалено описи на управлінську документацію на 1310 справ. З них – описи №1 на 1030 справ та описи №3 на 280 справ; погоджено: описи документів з особового складу на 409 одиниць зберігання, 4 номенклатури справ.

Експертною комісією архівного відділу на 8 засіданнях схвалено:

  • 2 положення про архівні підрозділи установ списку №1;
  • 2 положення про експертні комісії установ списку №1;
  • 1 інструкцію з діловодства установи списку №1;
  • 4 номенклатури справ установ списку №1 на 750 статей;
  • 2 номенклатури справ списку №2 на 464 статті (Макарівське районне управління юстиції, Макарівський районний суд);
  • 3 номенклатури справ установ, підприємств списку №3 на 413 статей (архівного відділу Макарівської райдержадміністрації (двічі), Товариства з обмеженою відповідальністю «Консерви»);
  • 26 описів №1 справ постійного зберігання установ списку №1 на 1030 од.зб.;
  • 1 опис №1 справ постійного зберігання установи списку №2 на 7 од.зб. (відділ ДРАЦС реєстраційної служби Макарівського районного управління юстиції);
  • 16 описів №3 справ постійного зберігання установ списку №1 на 280 од.зб.;
  • 22 описи справ з особового складу установ списку №1 на 409 од.зб.;
  • 13 описів справ з особового складу установ списку №3 на 524 од.зб;
  • 1 опис справ тривалого (понад 10 років) зберігання установи списку №1 на 11 од.зб.;
  • 6 описів справ тимчасового зберігання установ списку №1 (Забуянської, Людвинівської, Новосілківської, Червонослобідської, Чорногородської, Юрівської сільських виборчих комісій) на 40 од.зб.;
  • 21 акт про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню, установ списку №1 на 5191 од.зб. (708 позицій);
  • 9 актів про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню, установ списку №3 на 4600 од.зб. (295 позицій);
  • 21 акт про нестачу архівних справ (документів) установ списку №1 на 710 справ та 310 документів (478 позицій);
  • 5 актів про нестачу справ (документів) з особового складу установ списку №3 на 2839 справ та 33 документа (167 позицій).

Протягом року здійснено 14 комплексних перевірянь діловодства, роботи експертних комісій та архівних підрозділів установ. Складено 14 довідок про результати комплексних перевірянь роботи архівних підрозділів. Внесено зміни та доповнення в 57 карток обліку роботи з установами списку №1. Перескладено відповідно до Правил роботи архівних установ України (2013) 19 карток обліку роботи з установами Списку №1.Внесено доповнення в 16 наглядових справ установ списку №1.

Надано 128 консультацій працівникам діловодних служб та відповідальним за роботу архівних підрозділів щодо складання номенклатур справ, науково-технічного опрацювання документів, складання описів, історичних довідок, актів про вилучення для знищення документів, положень про архівні підрозділи та з інших питань діловодства та архівної справи.

Станом на 01.01.2015 кількість установ - джерел формування НАФ становить 75, з них джерел комплектування архівного відділу – 62.

Погоджені номенклатури справ мають 84 % установ – джерел формування НАФ, з них установи-джерела комплектування архівного відділу – 98 %. Окремі приміщення для зберігання документів має 31 установа.

Позапланово проведено упорядкування на договірних засадах документів Гавронщинської, Забуянської, Людвинівської, Новосілківської, Червонослобідської, Чорногородської, Юрівської сільських виборчих комісій, Мостищенської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів. Всього упорядковано на договірних засадах 102 од.зб. постійного зберігання, 20 од.зб. з особового складу, 52 од.зб. тимчасового зберігання.

5. Використання інформації документів Національного архівного фонду

Основною формою використання інформації документів НАФ в архівному відділі райдержадміністрації залишалося виконання тематичних запитів та запитів соціально-правового характеру.

Протягом року надійшло 1020 запитів. Виконано 1020 запитів. На особистому прийомі розглянуто 653 звернення громадян.

Всього виконано 814 тематичних запитів, з них: 743 - з позитивним результатом, 9 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів,419 на платній основі, а саме:

1. Про землекористування фізичних та юридичних осіб – 268.

2. Про надання, визнання права власності, передавання у власність житла громадянам – 31.

3. Про надання дозволів на будівництво об’єктів містобудування – 12.

4. Про взяття громадян на квартирний облік, видавання ордерів на вселення – 7.

5. Ксерокопії документів – 48.

6. Утворення, реорганізація, ліквідація, об’єднання, роз’єднання юридичних осіб – 6.

7. Найменування, перейменування вулиць; зміна нумерації будинків – 41.

8. Інші – 6.

Всього виконано запитів соціально-правового характеру – 206, у тому числі 129 - із позитивним результатом та 76 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів. Переважали соціально-правові запити про підтвердження прийняття, звільнення, переведення з посади на посаду громадян (51% від загальної кількості запитів соціально-правового характеру), встановлення мінімуму вихододнів для працівників колгоспів, КСП (48% від загальної кількості запитів соціально-правового характеру).

Архівним відділом в 2014 році виконано 107 запитів щодо підтвердження трудового стажу, у тому числі 1 – щодо участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; 1 – про обрання депутатом сільської ради кількох скликань підряд, для призначення пенсій на пільгових умовах (як громадяни, які постійно проживають чи працюють на території посиленого екологічного контролю (категорії 3, 4), які проживали у зоні безумовного відселення з моменту аварії на Чорнобильській АЕС до прийняття рішення про відселення (категорія 2), ліквідатори аварії на ЧАЕС (категорія 1) тощо).

Архівним відділом для поліпшення роботи із зверненнями громадян здійснюються наступні заходи: всі запити та заяви виконуються у встановлені терміни, переважно в строк від 1 до 14 днів; більшість відповідей у вигляді архівних витягів, архівних копій, архівних довідок, супроводжувальних листів до ксерокопій документів та листи про відсутність документів або відсутність потрібної інформації в документах видаються безпосередньо заявникам, в інші області та країни відповіді надсилаються поштою, прийом заяв, запитів від громадян і юридичних осіб проводиться щодня, з понеділка по п’ятницю, особистий прийом громадян начальником архівного відділу та видача архівних копій, витягів та довідок проводиться щотижня в понеділок, середу і п’ятницю. На інформаційному стенді Макарівської районної державної адміністрації, що знаходиться в приміщені райдержадміністрації за адресою смт.Макарів вул.Фрунзе, 30, розміщено інформацію архівного відділу для громадян «Якщо вам потрібна архівна довідка ...», в якій містяться відомості, де, як і яку інформацію можуть отримати громадяни для підтвердження своїх цивільних і майнових прав, для оформлення соціальних пільг, виплат, пенсійного забезпечення тощо. В 2014 році з метою інформування населення про місце зберігання документів з особового складу (кадрових питань) ліквідованих підприємств та установ на офіційному веб-сайті архівного відділу в розділі «Послуги» розміщені Відомості про ліквідовані установи Макарівського району, документи з особового складу яких зберігаються у правонаступників або в Трудовому архіві. З 2014 року звернення громадян, крім реєстрації в паперових журналах, також реєструються в електронному журналі письмових звернень та в електронному журналі реєстрації консультацій: на особистому прийомі, по телефону, електронною поштою або по зворотному зв’язку, які розміщені на офіційному веб-сайті архівного відділу.

В 2014 році читальний зал архівного відділу відвідали 33 користувачі, які здійснили 44 відвідування. В користування користувачам видавалося 338 справ 20 архівних фондів. Тематикою досліджень користувачів у читальному залі була робота учениці гімназії зі збору матеріалів для написання дисертації на тему «Укрпошта та її працівники» з Макарівської районної газети «Ленінська зоря» за 1978-1979 роки; встановлення фактів підтвердження майнових прав на землю, житло тощо.

В місцевій районній газеті «Макарівські вісті» було опубліковано статтю «Архівний відділ: підсумки за рік», присвячену Дню працівників архівних установ, в якій проаналізовано стан архівної справи в архівному відділі та установах району за 2013 рік, в започаткованій в 2011 році рубриці «Сьогоднішній день в історії району» протягом року було 30 публікацій, що містять відомості з документів архівних фондів, які стосуються подій в житті району, підприємств, установ і організацій того дня, в який виходить газета.

До 28-ї річниці Чорнобильської катастрофи на офіційному веб-сайті архівного відділу Макарівської райдержадміністрації розміщено документальну on-line виставку «Хроніка подій 1986 року в Макарівському районі на сторінках «Ленінської зорі». На виставці експонується 25 фотокопій документів архівного фонду №25 «Редакція газети «Макарівські вісті» за 1986 рік.

До Дня Перемоги на офіційному веб-сайті архівного відділу Макарівської райдержадміністрації розміщено документальну on-line виставку «Пишу Вам листа з 45-го». На виставці експонується 10 фотокопій документів трьох архівних фондів №№25, 46, 71.

До Дня партизанської слави на офіційному веб-сайті архівного відділу Макарівської райдержадміністрації розміщено документальну on-line виставку «Пам’ять про минуле». На виставці експонується 16 фотокопій документів архівного фонду №1 «Макарівська районна рада».

6. Трудовий архів

Станом на 01.01.2015 на території Макарівського району функціонує комунальна установа «Об’єднаний трудовий архів сільських та селищних рад Макарівського району», яка створена при районній раді та назву якої змінено рішенням ХХVІІ сесії Макарівської районної ради VІ скликання від 23.01.2014 № 779-27-VІ з комунальної установи «Макарівський районний трудовий архів» Трудовий архів має статус юридичної особи.

В Трудовому архіві працює 3 штатних працівника (завідувач, бухгалтер, сторож).

Трудовий архів знаходиться в підвальному приміщенні Макарівської районної ради, де має робочу кімнату та 1 архівосховище. Ще одне архівосховище Трудового архіву розміщене в підвальному приміщенні Центру творчості дітей та юнацтва.

Трудовий архів зберігає 24653 од. зб. з особового складу та 627 од.зб тимчасового зберігання 179 ліквідованих підприємств району. В 2014 році Трудовим архівом прийнято на зберігання 439 справ з особового складу.

Протягом 2014 року Трудовим архівом виконано 527 запитів соціально-правового характеру.

Начальник архівного відділу                                                            Ю.В.Кравець